Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Στον σεξολόγο



Το ζεύγος πάει στον σεξολόγο:Γιατρέ μου ο άνδρας μου δεν μπορεί να., δεν έχει στύση .....
Περάστε στο ιατρείο κυρία μου.
Μα ο άντρας μου έχει πρόβλημα ...
Κυρία μου , δεν θα μου μάθετε τη δουλειά μου ...
Περάστε στο ιατρείο.Παρακαλώ γδυθείτε .
Μα ο άνδρας μου έχει πρόβλημα .....
Γδυθείτε είπα.Όλα .....
Ναι και τα εσώρουχα ...
Μα.Δεν θέλω μα και μου.Ξαπλώστε ανάσκελα.
Γυρίστε μπρούμητα.
Ανοίξτε τα πόδια σας.
Γυρίστε στο πλάϊ .
Λυγίστε τα πόδια σας.
Εντάξει ντυθείτε και περάστε έξω.
Φωνάζει τον σύζυγο , του προσφέρει κάθισμα , τον χτυπάει στον ώμο και λέει
Δεν έχεις κανένα πρόβλημα , ούτε εμένα μου σηκώθηκε!!

Η ληστεία και η γριούλα

Μπαίνουν δύο σε μια τράπεζα για να ληστέψουν.
Λέει ο ένας στον άλλο:
- Ψάξε τους όλους.
- Όλους ;;
- Ναι ρε μαλάκα, όλους.
- Και τη γριούλα ;; (ήταν και μια γριούλα 80 ετών)
- Ναι ρε μαλάκα, και τη γριούλα.
Μετά του λέει:
- Ρίξε τους όλους στο πάτωμα.
- Όλους ;;- Ναι ρε μαλάκα, όλους.
- Και τη γριούλα ;;
- Ναι ρε ΜΑΛΑΚΑΑΑ, και τη γριούλα. Κ
αι γδύσε όλες τις γυναίκες για να τις βιάσω.
- Όλες ;;- Ναι ρε ΜΑΛΑΑΑΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ, όλες
.- Και τη γριούλα ;;
Οπότε πετάγεται η γριούλα:
- Ναι ρε μαλάκα, και τη γριούλα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share