Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Στο γιατρό:


1


Πάει ένας άντρας στο γιατρό...
- Γιατρέ κάνε κάτι, παντρεμένος είμαι, αλλά δεν μπορώ να ευχαριστηθώ το σεξ, εκσπερματώνω πολύ γρήγορα.
- Χμ...Πάρε αυτό το πιστόλι...
- Πιστόλι;
- Πιστόλι κρότου είναι, κάθε φορά που θα βλέπεις ότι φτάνεις στο τέλος,
θα ρίχνεις ?ια και απ' τον κρότο θα φοβάσαι και θα μαγκώνεσαι.
-Ο.Κ.
Την άλλη μέρα...
- Γιατρέ χάλια η θεραπεία...
- Γιατί;
- Να, χτες έκανα το 69 ?ε την γυναίκα ?ου.
Πάνω λοιπόν που κόντευα, τραβάω ?ια πιστολιά...
- Και;
- Πρώτον χέστηκε η γυναίκα μου απ' το φόβο της στα μούτρα ?ου.
Δεύτερο ?ου τον δάγκωσε για τα καλά απ' την τρομάρα της.
Και τρίτον, πετάχτηκε ένας απ' τη ντουλάπα ?ε τα χέρια ψηλά...

2


Στο γιατρό: - Γιατρέ, όταν ακουμπάω τη γλώσσα μου πάνω σε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο στο οποίο έχω συνδέσει δυο ηλεκτρόδια, νιώθω ένα ρυθμικό τσίμπημα, αλλά μόνο αν πρώτα έχω φάει μηλόπιτα και έχω κάνει γαργάρα με βότκα. Έχω κάτι; Γιατρός: - Πολύ ελεύθερο χρόνο.



3


Τα 5 είδη του sex!

Το1ο είδος είναι το καυτό σεξ: Αυτό συμβαίνει στο μήνα του μέλιτος. Κάνεις σεξ μέχρι να γίνεις μπλε.

Tο 2ο είδος είναι το σεξ στην κουζίνα: Την πρώτη περίοδο μετά το γάμο, κάνεις σεξ οπουδήποτε, συμπεριλαμβανομένης και της κουζίνας.

Το 3ο είδος είναι στην κρεβατοκάμαρα: Έχεις καλμάρει λιγάκι. Πιθανόν να έχεις και παιδιά. Παρ' όλα αυτά το κάνεις στην κρεβατοκάμαρα.

Tο 4ο είδος είναι το παροδικό σεξ: Πηγαινοέρχεστε μέσα στο σπίτι και λέει ο ένας στον άλλο: 'άντε γαμήσου!'

και το 5ο είδος : είναι το δικαστικό σεξ: Εσύ παίρνεις διαζύγιο. Εκείνη παίρνει την δόξα και σε γαμάει μπροστά σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share