Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

BRITISH Πουριτανισμος


Πολλές φορές οι διαφημίσεις κυρίως οινοπνευματωδών ειδών χρησιμοποιούν την αποπλάνηση και τον ερωτισμό, την πεπατημένη οδό είπε να πάρουν και οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής καμπάνιας για τη σαμπάνια Saile & Sabga. Ωστόσο η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (Advertising Standards Authority) στη Βρετανία είχε διαφορετική άποψη. Η φωτογραφική διαφήμιση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της αεροπορικής εταιρείας Ryanair, βλέπε παραπάνω, δείχνει ένα γυναικείο μοντέλο με μπικίνι να αδειάζει ένα μπουκάλι της σαμπάνιας στο κορμί ενός άντρα. Αυτό θεωρήθηκε εξαιρετικά αισθησιακό από την ASA και απαγόρευσε τη συγκεκριμένη διαφήμιση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share