Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

O ΚΡΗΤΙΚΟΣ


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της. Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίο κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι.
--
Φίλε, του λέει, πολύ ωραίο το μαχαίρι σου. Πόσα θέλεις για να μου το δώσεις?
--
Δεν είναι για πούλημα, απαντά ο Κρητικός.
--
Θα σου δώσω όσα θες, λέει ο πλούσιος.
--
Όχι, ξαναλέει ο Κρητικός.
--
Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ, λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.
--
Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μαχαίρα.
--
Μα γιατί? ρωτά ο πλούσιος.
--
Γροίκα, λέει ο Κρητικός,
Άμα μου δώκεις το ρόλεξ τσε σου δώκω την μαχαίρα, τσε πάω στο χωριό, τσε κάτσω στον καφενέ, -- τσε πιω δύο ρατσές, τσε με πιάκει ο πεντοζάλης, τσε έρθει κάποιος τσε μου πει: "Τσι μάνας σου το μουνί", εγώ ήντα θα του πω? -- ΕΝΝΕΑ ΠΑΡΑ ΤΕΤΑΡΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share