Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Περίεργα βίτσια και παιχνίδια στο ιατρείο του( Τα ακούς γιατρέ )


Την «καυτή» δικογραφία που σοκάρει και λύνει όλες τις απορίες για την υπόθεση του 42χρονου γιατρού που έπεσε θύμα εκβιασμού από την 20χρονη καλλονή και τον 18χρονο αδελφό της φέρνει πρώτη φορά στη δημοσιότητα η «Espresso». Τα ερωτικά παιχνίδια μετατράπηκαν σε εφιάλτη. Πρωταγωνιστές που για χάρη του πάθους τους άλλαξαν ρόλους και κυλίστηκαν στα αμαρτωλά μονοπάτια της ηδονής, και ένα ροζ υλικό από φωτογραφίες και βίντεο που έγινε η αφορμή να ξεκινήσει ένας εκβιασμός με μοναδικό στόχο το εύκολο και ζεστό χρήμα.

Στην κατάθεσή του ο 42χρονος γιατρός δεν διστάζει να αποκαλύψει όλα... όσα έζησε από τον περασμένο Οκτώβριο μέχρι και την Κυριακή 24 Ιανουαρίου. Οσο είχε χρήματα για να καλύπτει το πάθος του όλα κυλούσαν ήρεμα για εκείνον αλλά και για την όμορφη κοπέλα. Αυτό που δεν γνώριζε ήταν ότι η φαντασίωση του θα μετατρεπόταν λίγους μήνες αργότερα σε εφιάλτη.

«Περί τα τέλη Δεκεμβρίου 2009 κι ενώ είχα διακόψει για λίγο την επαφή μας, μου έστειλε μήνυμα στο κινητό μου και με απειλούσε ότι αν δεν ξαναβρεθούμε, θα ανέβαζε τα βίντεο στο Internet και θα τα έστελνε και στη δουλειά μου... Δεν ήθελα να μαθευτεί τίποτα κι έτσι ξαναβρέθηκα μαζί της» αναφέρει στην κατάθεσή του ο γιατρός.

Συνεχίζοντας κάνει αναφορά στην ημέρα που αποφάσισε να δώσει ένα οριστικό τέλος στον εκβιασμό που δεχόταν από την πλευρά της 20χρονης. «Μου τηλεφώνησε ένας άντρας και μου είπε ότι είναι αδελφός της Νικόλ (σ.σ.: όπως του είχε συστηθεί μέχρι τότε) και ότι μέσα στον υπολογιστή της είδε τα βίντεο και τις φωτογραφίες. Πέντε λεπτά αργότερα μου τηλεφώνησε η ίδια και μου επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του αδελφού της και προσπαθήσαμε να βρούμε μια λύση. Δύο ώρες αργότερα μου ξανατηλεφώνησε ο άντρας και μου είπε το απόγευμα να έχω 2.000 ευρώ, τα οποία απαιτούσε για να μη δημοσιεύσει τα βίντεο. Τότε δέχτηκα και αμέσως προσήλθα στην υπηρεσία σας για να καταγγείλω τον εις βάρος μου εκβιασμό από τα δύο άτομα».


Οι περίεργες προτιμήσεις

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατάθεση της 20χρονης που χωρίς δισταγμό αναφέρεται στις ερωτικές προτιμήσεις του γιατρού, που η ίδια τις ικανοποιούσε έναντι αμοιβής. «Μετά τις συστάσεις μέσω Διαδικτύου συναντηθήκαμε για πρώτη φορά στην περιοχή των Αγίων Αναργύρων και στη συνέχεια πήγαμε σε ερημική τοποθεσία στον Πειραιά. Εκεί μέσα στο αυτοκίνητο μου ζήτησε να τον βάψω με γυναικεία καλλυντικά και να του δώσω τις κάλτσες και τα παπούτσια μου, όπως είχαμε συμφωνήσει. Οταν φύγαμε, μου έδωσε 100 ευρώ. Δεν κάναμε καμία σεξουαλική πράξη.

»Στη συνέχεια συναντηθήκαμε στο ιατρείο του (σ.σ.: αναφέρει το νοσοκομείο), όπου έβγαλε τα ρούχα του, με παρακαλούσε να τον βρίζω και να τον πατάω με τα παπούτσια. Μετά από κάθε ραντεβού μού έδινε άλλοτε 100 ευρώ και άλλοτε 150 ευρώ. Ολες αυτές τις σκηνές τις φωτογράφιζα και τις βιντεοσκοπούσα με το κινητό μου τηλέφωνο, γιατί μου το ζητούσε. Συναντηθήκαμε συνολικά δέκα περίπου φορές, όπου κάναμε κάθε φορά την ίδια πράξη».

Αναφερόμενη στα αποθηκευμένα βίντεο και τις φωτογραφίες στον υπολογιστή της, η 20χρονη λέει: «Εγώ του είχα πει ότι τα βίντεο και τις φωτογραφίες τα έχω γράψει στον υπολογιστή και αυτός μου ζήτησε να του πω πόσα χρήματα ήθελα για να τα σβήσω και να του τα παραδώσω. Του είχα πει ψέματα, δεν τα είχα μεταφέρει στον υπολογιστή μου, απλά του το έλεγα γιατί ήθελα να μου δώσει χρήματα. Για όλα αυτά ενημέρωσα τον αδελφό μου, ο οποίος μου είπε ότι θα του τηλεφωνήσει για να του ζητήσει χρήματα για τον υποτιθέμενο σκληρό δίσκο».


Ο ρόλος του αδελφού
Από την πλευρά του, ο 18χρονος στην κατάθεσή του τονίζει: «Προ εικοσαημέρου έμαθα από την αδελφή μου ότι συναντιέται με έναν γιατρό... και κάνουν άσεμνες χειρονομίες. Της είχα πει να προσέχει, εφόσον δεν της ζητούσε σεξουαλική επαφή. Επίσης έμαθα από την αδελφή μου ότι θα της έδινε χρήματα, αν του παρέδιδε το σκληρό δίσκο του υπολογιστή της. Γι’ αυτό εγώ του τηλεφώνησα και του ζήτησα 2.000 ευρώ, γιατί διαφορετικά θα πήγαινα τις εικόνες στο νοσοκομείο όπου εργάζεται. Αυτός δέχτηκε και όταν συναντηθήκαμε για να του παραδώσουμε το σκληρό δίσκο, μας πιάσανε οι αστυνομικοί».


ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΟΓΑΜΒΡΑΚΗΣ
espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share