Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Απάντηση στον κ. δημόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό από έναν καταστηματάρχη: Γιατί φταίμε εμείς (;)


Απάντηση στην ανάρτηση: http://clopyandpaste.blogspot.com/2010/03/blog-post_13.html

"Εγώ κύριέ μου τί φταίω; Γιατί να δέχομαι το μένος σας; Μήπως εγώ κατάκλεψα το κράτος;

Επειδή έχω μια μικρή επιχείρηση;

Επειδή πληρώνω φόρους ΙΚΑ ΤΕΒΕ κ.τ.λ.;

Επειδή δουλεύω τους μισούς μήνες με τιμές κάτω του κόστους; Και τους υπόλοιπους μισούς με προσφορές;

Επειδή απειλούμαι με λουκέτο και δεν κοιμάμαι τα βράδια;

Επειδή κινδυνεύω εγώ και όλοι όσοι έχουμε μικρά καταστήματα να τα χάσουμε όλα;

Επειδή το προσωπικό μας κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά του;

Αλλάζουμε κύριε; Έρχεστε εσείς να δουλεύετε 15ωρα χωρίς κέρδος; Να έρθω εγώ να παίρνω τα 1700 με πενθήμερο και ο Θεός να το κάνει 8ωρο! Και με 4 μήνες διακοπούλες με αποδοχές! Δέχεστε; Και μετά το συζητάμε το 20% ξανά!

Έλεος πια ...να πληρώσουνε οι άλλοι εκτός από εμάς! Αυτό είναι το ζητούμενο!

Όταν τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις από πέρυσι βιώσαμε καλά στο πετσί μας τι θα πει κρίση εσείς κοιμόσασταν αγαπητέ κύριε καθηγητά!

Οι περισσότεροι συνάδελφοί σας κάνουν ιδιαίτερα και παίρνουν μαύρα 30 ευρώ την ώρα, γι' αυτούς δεν είδα να πείτε τίποτα όμως..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share