Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Έτσι κάνουν δουλειές οι Έλληνες...

"Λέει ο Ελληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα: Γιέ μου, σου βρήκα νύφη!

Απαντάει ο γιός: Πατέρα, εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ.
Λέει ο πατέρας: Ναι αλλά ... η νύφη που σου προτείνω εγώ, είναι η κόρη του Bill Gates!
Οπότε ο γιός συμφωνεί.

Πάει ο Ελληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει: Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου.
Απαντάει ο Bill Gates: Μα η κόρη μου είναι μόλις 15 ετών.
Και ο πατέρας: Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα!
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί.

Πάει, τέλος, ο Ελληνας πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει: Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα.
Απαντάει ο Πρόεδρος: Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους.
Λέει ο πατέρας: Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates!
Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος.

Έτσι κάνουν δουλειές οι Έλληνες ...
"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share