Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ένας  πιτσιρίκος γράφει  στον Άη Βασίλη. "Στείλε μου ένα αδελφάκι"
Ο Αη Βασίλης του γράφει: "Στείλε μου τη μάννα σαυ.

 

   
                  *


Ποιά η διαφορά ανάμεσα στο στρες, την υπερένταση και τον πανικό;
Στρες:  Η γυναίκα σου είναι έγκυος.
Υπερένταση: Η γκόμενά σου είναι έγκυος
Πανικός: Είναι έγκυοι κι δύο.
                  *


Μιά γυναίκα ρωτάει ένα κύριο που ταξιδεύει με 6 παιδιά: "Είναι όλα δικά σας;" "Όχι, απαντά αυτός, "δουλεύω σ'  εργοστάσιο προφυλακτικών κι αυτά είναι παράπονα πελατών".
                  *


Ο νεαρός ρωτά  τον πατέρα του: "Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στο βέβαιο και το εμπιστευτικό;"
"Εσύ είσαι γυιός μου. Αυτό είναι βέβαιο. 

Ο φίλος σου εκεί πέρα είναι επίσης γυιός μου. 
Αυτό είναι εμπιστευτικό"
                         *



Το παρακάτω ονομάστηκε το πιό σύντομο ανέκδοτο της χρονιάς:
Ένα αγοράκι 3 χρόνων κάνει το μπάνιο του και ρωτάει τη μαμά του εξετάζοντας τ'  αρχίδια του "
"Μαμά αυτά είναι τα μυαλά μου;"  "Όχι ακόμα" απαντά εκείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share