Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Μπάγεβιτς "Θα τοποθετηθώ σύντομα"


"Δεν μου έχει μιλήσει κανένας για τη συνάντηση και ως εκ τούτου δεν μπορώ να τοποθετηθώ. Θα το κάνω το επόμενο διήμερο", δήλωσε  ο Ντούσαν Μπάγεβιτς σχετικά με το κάλεσμα Τροχανά.
Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς διέψευσε, μέσω του Contra.gr τις φήμες που τον θέλουν να αποδέχεται την πρόσκληση (5.405 λέξεων) του Μιχάλη Τροχανά και να δίνει το παρών στην περίφημη Ενωσίτικη συνάντηση στα Σπάτα.
"Δεν μου έχει μιλήσει κανένας για τη συνάντηση, δεν γνωρίζω τίποτα. Από τη στιγμή που ουδείς μου έχει πει κάτι, τότε κι εγώ δεν έχω πει σε κανέναν αν θα πάω σε μια συνάντηση για την οποία δεν γνωρίζω. Ξέρω για την πρωτοβουλία του κ.Τροχανά, αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες", ήταν το σχόλιο του πρώην τεχνικού της ΑΕΚ στο Contra.gr

Ωστόσο, ο Σέρβος τεχνικός τόνισε πως θα μιλήσει γι' αυτό σύντομα: "Το επόμενο διήμερο θα τοποθετηθώ".
Η συγκεκριμένη τοποθέτηση του Μπάγεβιτς δείχνει την άγνοιά του σχετικά με τις λεπτομέρειες του θέματος, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν γνωρίζει για την πρωτοβουλία του Μιχάλη Τροχανά, αλλά και πως θα είναι αρνητικός στο ενδεχόμενο να κληθεί στην κρίσιμη συνάντηση της Κυριακής στα Σπάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share