Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Πώς να καλέσετε την Αστυνομία στην Αμερική Το μόνο που χρειάζεται είναι να πείτε τη σωστή λέξη


Πώς να καλέσετε την Αστυνομία στην Αμερική

 
Ο 84χρονος Τζορτζ Φίλιπς, κάτοικος Ντέρβιλ Μινεσότας, είναι έτοιμος να πέσει στο κρεβάτι του όταν η γυναίκα του του λέει ότι ακούει βήματα στη βεράντα του σπιτιού τους και κουβέντες. Ο Τζορτζ πηγαίνει στην  κουζίνα και από το παράθυρο βλέπει, πραγματικά, τρεις άντρες που κλέβουν καρέκλες, τραπεζάκια και την τέντα της βεράντας.

Τρέχει στο τηλέφωνο και καλεί την αστυνομία: «Εχω κλέφτες στην αυλή μου. Δεν ξέρω... ίσως μπουν και μέσα στο σπίτι μας», λέει.

Απαντά ο  αστυνομικός: «Ολοι οι άνδρες είναι σε περιπολίες. Κλείστε με κλειδί τις πόρτες σας και μόλις υπάρχει κάποιος διαθέσιμος θα σας τον στείλω αμέσως».

«Καλά», λέει ο Τζορτζ. Αφήνει το ακουστικό και αρχίζει να μετρά έως το 30. Σταματάει και ξανακαλεί την αστυνομία.

«Αστυνομία; Σας τηλεφώνησα πριν από λίγο για τους κλέφτες που μπήκαν στην  αυλή μου και μου άδειασαν τη βεράντα. Μην ανησυχείτε, πήρα το ντουφέκι μου και καθάρισα και τους τρεις». Άφησε το ακουστικό.

Δεν περνούν πέντε λεπτά και καταφθάνουν έξι αστυνομικά αυτοκίνητα, ένα βανάκι με τους άνδρες της Υπηρεσίας Ένοπλων Συγκρούσεων, ένα ελικόπτερο, δύο πυροσβεστικά, ένα ασθενοφόρο και δύο αστυνομικοί συντάκτες με κάμερα κ.λπ.

Ένας αστυνομικός, λίγο στρεσαρισμένος, λέει του Τζορτζ: «Αν δεν κάνω λάθος, μας τηλεφωνήσατε ότι τους σκοτώσατε». Και ο Τζορτζ: «Κι εσείς μου είπατε ότι δεν έχετε κανέναν διαθέσιμο να στείλετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share